Pogosta vprašanja
Dostava
V spletni trgovini Kopalnica-Online.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Naročeni izdelki bodo odposlani naslednji delovni dan in dostavljeni predvidoma v 3-5 delovnih dheh. Dostava naročenega blaga se izvede roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Strošek poštnine je odvisen od teže in dimenzij naročenih izdelkov. O tem boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila. Strošek poštnine lahko tudi preverite na spletni strani samega izdelka.
Izdelke bomo dostavili na naslov naveden ob oddaji naročila preko dostavne službe DHL. Razložitev blaga delamo pred stavbo. Ne gremo notr v hišo ali stanovanje.
Na žalost zaradi predpisanih omejitev trenutno ne omogočamo možnost vnosa izdelkov v stanovanje / hišo. Izdelki dostavljamo na lokacijo (pred vhod, dostopno z vozilom).
Evropski potrošniški center Slovenija odgovarja na najpomembnejša vprašanja o pošiljkah in dostavi.
Kdo odgovarja za poškodovane ali izgubljene pakete?
Pri pogodbah, kjer prodajalec odpremi blago potrošniku, se tveganje izgube ali poškodovanja blaga prenese na potrošnika, ko potrošnik (ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik) blago fizično prevzame. Izjema so primeri, ko potrošnik sam naroči prevoz in prodajalec izbranega prevoznika ni ponudil. Takrat za pošiljko odgovarja potrošnik oz. mora sam rešiti težavo s prevoznikom, pri katerem je sklenil pogodbo o prevozu.
Ali moram izdelke ob dostavi preveriti in zahtevati, da dostavljavec počaka?
Zakon tega ne zahteva. Je pa priporočljivo, predvsem kadar je paket vidno poškodovan, saj dostavne službe za sprožitev reklamacijskega postopka pogosto zahtevajo zapisnik o prejetju poškodovane pošiljke, ki ga morata podpisati potrošnik in dostavljavec.
V primeru, da poškodba navzven ni vidna in potrošnik naknadno ugotovi, da je blago v paketu poškodovano, naj o tem nemudoma seznani prodajalca in dostavljavca ter jima po možnosti pošlje fotografije z opisom poškodb.
Kakšne pravice imam, če uveljavljam garancijo?
Potrošnik ima na podlagi evropske zakonodaje pravico do dostave brezhibnega blaga. Če prejeto blago ni skladno s pogodbo, imajo potrošniki, ne glede na to v kateri državi EU kupijo blago, pravico do najmanj njegovega popravila ali zamenjave, če je to nemogoče ali je nesorazmerno, pa do delnega ali celotnega vračila kupnine. Za napako, ki se pojavi v prvih šestih mesecih se šteje, da je ta obstajala že v času izročitve, kar pomeni, da je na prodajalcu, da dokaže, da temu ni bilo tako. Po poteku šestih mesecev pa mora obstoj napake ob nakupu dokazati potrošnik. Potrošnik mora prodajalca o obstoju napake obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril.
Ali dostavljavec lahko pusti paket v vetrolovu ali pred vrati?
To se včasih zgodi, dejansko pa ni dovoljeno. Če dostavljavec ravna tako in se paket izgubi, je odgovoren prodajalec, ki mora potrošniku povrniti stroške nakupa. To ne velja, če ste se z dostavno službo dogovorili, da paket lahko pusti na določenem mestu, na primer v garaži.
Ali so paketi, puščeni pri sosedu, dostavljeni v skladu z zakonom?
Zakon te možnosti ne ureja. V skladu z evropsko zakonodajo se tveganje poškodbe ali izgube blaga prenese na potrošnika, ko potrošnik (ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik) blago fizično prevzame. V kolikor je prevoznik paket pustil pri sosedu in potrošnik s tem ni izrecno soglašal, se lahko šteje, da paket ni dostavljen.
Ali moram sprejeti paket za soseda?
Ne. Če pa se odločite, da boste to storili, morate na paket skrbno paziti. Ne smete ga odpreti, uporabiti njegove vsebine ali ga preprosto pustiti pred sosedovimi vrati.
Odstop od pogodbe – kaj je to?
Izdelkov, ki se ponujajo na spletu, ne morete pregledati, zato imate pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga odstopite od pogodbe, brez navedbe razloga. Izjeme od te pravice pa npr. obstajajo v primeru pokvarljivega blaga in po naročilu izdelanih proizvodov. Natančno morate upoštevati postopek odstopa od pogodbe, paketa ni priporočljivo preprosto poslati nazaj. Najbolje je, da za obvestilo o odstopu od pogodbe uporabite prodajalčev obrazec za odstop.
Kako vrnem blago?
Blago mora biti varno zapakirano. Najbolje je uporabiti originalno embalažo, vendar to ni nujno. Prepričati se morate tudi, da bo blago poslano na pravi naslov. V nekaterih primerih naslov za vračilo ni enak naslovu, s katerega je bil paket poslan. Če dvomite, vprašajte prodajalca.
Kdo je odgovoren za vrnjeni paket, ki se izgubi?
Potrošnik je odgovoren za vračilo paketa, pri čemer naj upošteva navodila prodajalca o vračilu blaga. V primeru izgubljenega paketa bo moral potrošnik dokazati, da je blago vrnil, zato je pomembno, da shrani potrdilo o oddaji pošiljke, ki omogoča sledenje. Izjema: To ne velja, če potrošnik uporabi prevozne storitve, ki jih je za ta namen predvidel prodajalec (npr. priložena kuverta za vračilo blaga s plačano poštnino) oziroma, če prodajalec sam uredi prevzem blaga pri izvajalcu prevoznih storitev.
Kdo plača vračilo pošiljke?
Prodajalec mora potrošnika predhodno seznaniti o tem, kdo nosi stroške vračila blaga v primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe. Če potrošnik uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, mora vse stroške v zvezi s tem nositi prodajalec.
Kdo mi lahko pomaga pri pritožbah?
Brezplačno pomoč pri reševanju težav s prodajalci iz EU, Norveške in Islandije lahko dobite pri svojem evropskem potrošniškem centru.
Naročilo
Preprosto! Na naši spletni strani izberite izdelek, ki ga želite, izberite barvo, če imate možnost izbire, določite število izdelkov, ki jih želite, in kliknite na gumb Dodaj v košarico. Spletna stran vas bo peljala naprej do zaključka naročila.
Na voljo imate tri možnosti:
- z bančnim prenosom pred dobavo (nakazilo na TRR). V tem primeru vam bomo poslali podatke o plačilu po e-pošti;
- s plačilno kartico (Visa, MasterCard, American Express);
- preko Paypala.
Potrdila nam ni treba poslati.
Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto, v njem boste prejeli številko naročila, seznam izdelkov, ki ste jih naročili. Preverite tudi pod promocije in vsiljeno pošto - včasih zajadra tudi tja.
Lahko tudi nas kontaktirate po telefonu: +386 30 377 226 ali po e-pošti: info@kopalnica-online.si in mi bomo preverili status vašega naročila.
Naročilo lahko prekličete preko elektronske pošte: info@kopalnica-online.si
Naročilo bo preklicano, če pošiljka še ne bo na poti. Če bo pošiljka na poti, se upoštevajo navodila o načinih vračila blaga.
Spletna trgovina Kopalnica-Online.si je namenjena tudi poslovnim uporabnikom in javnim ustanovam. Izbirate lahko med široko in ugodno ponudbo na spletni strani, v primeru večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa nam lahko pišete na info@kopalnica-online.siali pokličite 030 377 226 in z veseljem vam bomo pomagali ter pripravili ponudbo po vaši meri.
Garancija
Vsi izdelki imajo garancijo, v skladu s pogoji proizvajalca. Tako ima večina kopalniške opreme garancijo 2 leti. Točne informacije o garanciji proizvajalca so navedeni na strani s predstavitvijo artikla.
V primeru, da želite uveljavljati garancijo, se lahko obrnete na nas ali pooblaščen servis proizvajalca (seznam servisov je na garancijskem listu). Za vgrajene izdelke v garancijskem roku proizvajalca nudimo pooblaščeni servis. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini kopalnica-online.si, vendar rešuje reklamacije v imenu kupca.
Za uveljavljanje garancije morate imeti originalno potrdilo o nakupu (račun) in garancijski list.
Poškodbe in vračila
Pri pogodbah, kjer prodajalec odpremi blago potrošniku, se tveganje izgube ali poškodovanja blaga prenese na potrošnika, ko potrošnik (ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik) blago fizično prevzame. Izjema so primeri, ko potrošnik sam naroči prevoz in prodajalec izbranega prevoznika ni ponudil. Takrat za pošiljko odgovarja potrošnik oz. mora sam rešiti težavo s prevoznikom, pri katerem je sklenil pogodbo o prevozu.
Več informacij: https://www.epc.si/si/pravice-potrosnikov/spletno-nakupovanje/dostava-paketov
V kolikor ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v najkasneje treh dneh od datuma prejema paketa na e-naslov: info@kopalnica-online.si . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, notranje in zunanje embalaže, poškodovanega artikla, spremne nalepke dostavne službe in pa opis poškodbe. Takoj obvestite tudi dostavljalca.
Prijave škode sprejemamo in obravnavamo v najkasneje treh dneh od datuma prejema pošiljke. Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.
Ker je kopalniška oprema večinoma lomljiva, pozivamo vas, da natančno ogledate paket oz. zunanjo embalažo še pri dostavljalcu!
Če ima artikel poškodovano embalažo, pa ni videti, da je artikel v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik. Pozivamo vas, da takoj ob prejemu take pošiljke natančno ogledate vsebino. V primeru poškodbe izdelka nas takoj kontaktirate.
Če sumite, da je artikel poškodovan, naročila ne sprejmite in kontaktirajte nas: info@kopalnica-online.si
Prijave škode sprejemamo in obravnavamo v najkasneje treh dneh od datuma prejema pošiljke. Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.
Če želite blago vrniti, nam pošljete e-pošto z nedvoumno izjavo na naslov: info@kopalnica-online.si
Veljajo pogoji za vračilo iz določil Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ne da bi vam bilo ob tem treba navesti razlog za svojo odločitev. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen, če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom na naslov: i-Win d.o.o., Iztokova ulica 40, 2000 Maribor v 14 dneh po poslani izjavi.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine zato žal ni možno.
Imate vprašanja?
Za vsa vprašanja v zvezi z naročili, izdelki, sodelovanji smo vam na voljo na spodnji telefonski številki ali e-mailu.