Pogosta vprašanja
Dostava
V spletni trgovini Kopalnica-Online.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Naročeni izdelki bodo odposlani naslednji delovni dan in dostavljeni predvidoma v 3-5 delovnih dheh. Dostava naročenega blaga se izvede roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Strošek poštnine je odvisen od teže in dimenzij naročenih izdelkov. O tem boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila. Strošek poštnine lahko tudi preverite na spletni strani samega izdelka.
Izdelke bomo dostavili na naslov naveden ob oddaji naročila preko dostavne službe DHL. Razložitev blaga delamo pred stavbo. Ne gremo notr v hišo ali stanovanje.
Na žalost zaradi predpisanih omejitev trenutno ne omogočamo možnost vnosa izdelkov v stanovanje / hišo. Izdelki dostavljamo na lokacijo (pred vhod, dostopno z vozilom).
Naročilo
Preprosto! Na naši spletni strani izberite izdelek, ki ga želite, izberite barvo, če imate možnost izbire, določite število izdelkov, ki jih želite, in kliknite na gumb Dodaj v košarico. Spletna stran vas bo peljala naprej do zaključka naročila.
Na voljo imate tri možnosti:
- z bančnim prenosom pred dobavo (nakazilo na TRR). V tem primeru vam bomo poslali podatke o plačilu po e-pošti;
- s plačilno kartico (Visa, MasterCard, American Express);
- preko Paypala.
Potrdila nam ni treba poslati.
Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto, v njem boste prejeli številko naročila, seznam izdelkov, ki ste jih naročili. Preverite tudi pod promocije in vsiljeno pošto - včasih zajadra tudi tja.
Lahko tudi nas kontaktirate po telefonu: +386 30 377 226 ali po e-pošti: info@kopalnica-online.si in mi bomo preverili status vašega naročila.
Naročilo lahko prekličete preko elektronske pošte: info@kopalnica-online.si
Naročilo bo preklicano, če pošiljka še ne bo na poti. Če bo pošiljka na poti, se upoštevajo navodila o načinih vračila blaga.
Spletna trgovina Kopalnica-Online.si je namenjena tudi poslovnim uporabnikom in javnim ustanovam. Izbirate lahko med široko in ugodno ponudbo na spletni strani, v primeru večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa nam lahko pišete na info@kopalnica-online.siali pokličite 030 377 226 in z veseljem vam bomo pomagali ter pripravili ponudbo po vaši meri.
Garancija
Vsi izdelki imajo garancijo, v skladu s pogoji proizvajalca. Tako ima večina kopalniške opreme garancijo 2 leti. Točne informacije o garanciji proizvajalca so navedeni na strani s predstavitvijo artikla.
V primeru, da želite uveljavljati garancijo, se lahko obrnete na nas ali pooblaščen servis proizvajalca (seznam servisov je na garancijskem listu). Za vgrajene izdelke v garancijskem roku proizvajalca nudimo pooblaščeni servis. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini kopalnica-online.si, vendar rešuje reklamacije v imenu kupca.
Za uveljavljanje garancije morate imeti originalno potrdilo o nakupu (račun) in garancijski list.
Poškodbe in vračila
V kolikor ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 1 dneva od datuma prejema paketa na e-naslov: info@kopalnica-online.si . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, notranje in zunanje embalaže, poškodovanega artikla, spremne nalepke dostavne službe in pa opis poškodbe. Takoj obvestite tudi dostavljalca.
Prijave škode sprejemamo in obravnavamo samo v roku 1 dneva od datuma prejema pošiljke (datum dostave + 1 dan). Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.
Ker je kopalniška oprema večinoma lomljiva, pozivamo vas, da natančno ogledate paket oz. zunanjo embalažo še pri dostavljalcu!
Če ima artikel poškodovano embalažo, pa ni videti, da je artikel v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik. Pozivamo vas, da takoj ob prejemu take pošiljke natančno ogledate vsebino. V primeru poškodbe izdelka nas takoj kontaktirate.
Če sumite, da je artikel poškodovan, naročila ne sprejmite in kontaktirajte nas: info@kopalnica-online.si
Prijave škode sprejemamo in obravnavamo samo v roku 1 dneva od datuma prejema pošiljke (datum dostave + 1 dan). Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže.
Če želite blago vrniti, nam pošljete e-pošto z nedvoumno izjavo na naslov: info@kopalnica-online.si
Veljajo pogoji za vračilo iz določil Zakona o varstvu potrošnikov, ne da bi vam bilo ob tem treba navesti razlog za svojo odločitev. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen, če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom na naslov: i-Win d.o.o., Mirna ulica 15, 1225 Šentvid pri Lukovici v 14 dneh po poslani izjavi.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine zato žal ni možno.
Imate vprašanja?
Za vsa vprašanja v zvezi z naročili, izdelki, sodelovanji smo vam na voljo na spodnji telefonski številki ali e-mailu.